torsdag 9 oktober 2014

Klang och jubel på flera sätt

Igår var jag på tillställning på Rådhuset i Malmö för att ta emot en guldklocka efter att ha varit anställd i Malmö Stad i mer än 25 år. Det finns även andra saker att fira.

Utdelningen av guldklocka med tillhörande trerättersmeny blev en trevlig tillställning, Glad mätt och nöjd blev jag skjutsad hem till Limhamn. Jag slog mig ner vid datorn och funderade en stund över vad jag skulle skriva om. Förstrött tittade jag på administrationspanelen och så upptäckte jag vad som hänt. Nyligen passerade jag 150 000 besök på min blogg. Smaka på den siffran en stund. Jag gottar mig och känner mig hedrad över detta. Det känns roligt att så många människor surfar in på min sida för att ta del av vad jag tycker och tänker. När jag för drygt 500 inlägg sedan startade bloggen tänkte jag att kanske de "närmast sörjande" skulle vara intresserade. Inte kunde jag ana att jag på sikt skulle få en så stor och stabil läsekrets som jag har idag.

Således vill jag bara passa på att tacka alla er som läser mina inlägg, kommenterar, delar ger mig ros och ros eller kommer med nya uppslag till blogginlägg. Just du som loggar in här och läser, det är du som ger mig energin att fortsätta. Utan en stadig läsekrets vore det inte lönt att skriva. Gillar du det jag skriver  så får du gärna om du inte redan gjort det gå in och gilla bloggens facebooksida så får du mina blogguppdateringar direkt i ditt facebookflöde.

Om du är med i någon facebookgrupp där du tror att det kan finnas människor som kan vara intresserade av min blogg så dela gärna. Jag har absolut inget emot att få hjälp med att sprida den. Nu stundar helgen och jag tar nya tag och ställer siktet på 1000 inlägg och 300 000 besök. Ha en underbar helg vi hörs i morgon.

I Huvet på Hojåkaren på Facebook

Har du idéer till inlägg ris eller ros och inte vill kommentera i bloggen maila mig gärna på magnus.json.johansson@gmail.com

1 kommentar:

  1. keep on…..1000' post's, 300'000 visitors…AN' not to forget,
    next watch after another 25year's in duty…..

    //albin

    SvaraRadera