måndag 10 februari 2014

Nu är det bekräftat Probike öppnar i Malmö

Ryktena jag hade hört stämmer nu har jag fått det bekräftat från flera håll. Probike kommer att öppna butik och verkstad i MC-Husets lokaler mellan Malmö och Arlöv.

Vad jag hört kommer man primärt att satsa på försäljning av BMW och endast erbjuda ett mindre utbud av Harley Davidson, Moto Guzzi med flera.

Hur det kommer att bli i framtiden är inte lätt att sia om men jag tror att man kommer att utvidga på Harley sidan efter hand. Varför tror jag det? Det finns många som åker Harley här nere och eftersom många antagligen föredrar att lämna in sina hojar nära hemmet kommer antagligen trycket på verkstaden bli stort på Harley sidan.

Skulle du vara sugen på att arbeta inom MC-handel så ha Probike flera lediga tjänster ute på blocket.

Kundmottagare

Reservdelar Säljare

MC-säljare

Är du sugen på att sadla om och börja att arbeta i MC-branschen är det bara att klicka på länkarna och söka något av jobben. Först slog mig tanken att det kanske var dags att sadla om och söka någon av tjänsterna. Jag kom snabbt på andra tankar. Visst hade det varit trevligt spännande och utmanande att arbeta i MC-branschen men som min kamrat Albin sa. Man vill ju inte jobba när alla andra är ute och åker. Nu har vi en ny spännande vecka framför oss, det är bara att vrida på Gasrullen och köra vidare. Ha det vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar