onsdag 20 november 2013

Det kommer mera

När jag startade denna blogg tänkte jag att kanske skulle den "närmast sörjande" pliktskyldigast gå in och läsa. Jag hade aldrig anat att det skulle ta sådan fart som det faktiskt gjort.

Nu har jag skrivit en bit över 300 inlägg och antalet besök jag haft på bloggen börjar närma sig 70 000. Tänk att så många människor varit nyfikna på vad jag har att berätta om motorcyklar och allt som hör till. Jag har fått många trevliga kommentarer och trevlig uppmuntran det är sådant som gör att man fortsätter att skriva.

Det enda negativa jag fått var efter att jag hade skrivit ett inlägg om riskmedvetenhet och skyddsutrustning. Detta ledde till att det startades en tråd På forumet Sporthoj.com Där man kastade skit på mig genom att påstå att jag var en sjukligt feg person som antagligen inte ens uppskattade att köra motorcykel. Jag brydde mig aldrig om att bemöta kritiken då jag ansåg att de som orkade lägga tid på att gnälla över någon som skrev om riskmedvetenhets och att använda bra mc-kläder först och främst drog ner byxorna på sig själva.

Jag tänker inte ta år mig av deras kritik eller låta dem lägga sordin på stämningen. Jag skriver på jag kommer att fortsätta på den inslagna vägen. Jag skall försöka fortsätta att blanda allehanda ting som har motorcyklar och hojåkning att göra. Kommentera gärna det jag skriver. Era kommentarer ger mig ofta nya uppslag och idéer samtidigt som jag får lite feedback på det jag skriver. Det finns olika sätt att följa min blogg.

Antingen surfar man rakt in på Blogger på länken http://magnusjson.blogspot.se/

Man kan också följa mig på twitter där heter jag JsonSweden https://twitter.com/

Använder du Facebook så kan du få mina blogginlägg direkt i ditt nyhetsflöde genom att gå in och gilla min Facebooksida I Huvudet på Hojåkaren


Jag tar tacksamt emot tips och önskemål på vad du vill läsa på bloggen dessa önskemål postar du enklast på min Facebooksida. Använd länken ovan för att komma dit. Var inte rädda för att komma med frågor eller förslag ju mer input jag får från er ju lättare blir det för mig att skapa den blogg ni vill läsa. Givet vis är det alltid OK att dela min blogg via facebook på twitter eller vad ni nu använder. Ju fler läsare jag får dess då gladare blir jag. Igår skickade jag in till en tävling där man kunde vinna entrébiljetter till MC mässan På 2 Hjul i Göterborg 2014 det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa så blir det på sikt ännu mer att skriva om.

Ha en trevlig onsdag. Nu har halva veckan redan gått det är inte klokt vad tiden går fort.

3 kommentarer:

  1. Säkerheten först, hur kan något vara viktigare ? =P

    SvaraRadera
  2. keep up the good work....!!!!

    //albin

    SvaraRadera
  3. Bara fortsätt Magnus. Finns alldeles för få som är så energiska och kreativa som du har visat prov på.
    Läser din blogg dagligen och går ofta tillbaka till gamla inlägg med tips.
    /Ronny

    SvaraRadera